Regulamin sklepu internetowego określa zasady korzystania z platformy, prawa i obowiązki klientów oraz sprzedawcy. Zawiera informacje o zamówieniach, płatnościach, dostawie, reklamacji i zwrotach. Przed dokonaniem zakupu, prosimy o uważne zapoznanie się z regulaminem, aby uniknąć nieporozumień. Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!
Witamy w krainie dekoracji, balonów,
wyjątkowych gadżetów i nie tylko!
Zajrzyj do nas i zobacz co dla Ciebie Mamy!
2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.
7. Zakupiony towar jest wysyłany do klienta w wybrany przez Niego sposób, do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
9. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
10. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
11. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
12. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
13. W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, należy przesłać na adres Sprzedającego.
14. W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane oraz noszące ślady użytkowania. Sprzedający w ciągu pięciu dni dokona zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami.
15. Przesyłki wysyłamy wybranym przez Klienta przewoźnikiem. Płatności realizowane są przez serwis Przelewy24.pl lub wpłatę na konto bankowe.
16.W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty robione na indywidualne zamówienie oraz po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Sprzedający w ciągu pięciu dni dokona zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami.
17. Sprzedający ponosi odpowiedzialność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa.
18.Przed odesłaniem do Nas produktu na reklamację, prosimy o kontakt oraz przesłanie zdjęć i opisu wady produktu.
Przyjmujemy towar gdy reklamacja wynika z jednej z poniższych przyczyn. Towar:
1. ma wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność
2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Kupującego
3. jeżeli rzecz została wydana Kupującemu w stanie niezupełnym
Reklamacja nie obejmuje szkód wynikających z naturalnego użytkowania produktu, jak np. zmechacenie się materiału po wielu noszeniach/praniach ( dotyczy koszulek, kubków itp...)
Reklamację prosimy przesyłać na adres: Płoskie 128D, 22-400 Zamość
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 7dni od otrzymania Reklamacji. Koszt wysyłki pokrywa kupujący.
6. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania wiadomości e-mail dotyczących naszych usług, aktualności oraz ofert. Wszelkie przesyłane informacje są zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań.
5. Nasze produkty cechują się wysoką jakością, co potwierdzają zadowoleni klienci. Oferujemy 12-miesięczną gwarancję, co świadczy o naszym zaufaniu do oferowanych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że spełnią one oczekiwania użytkowników, zapewniając niezawodność i satysfakcję z użytkowania. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
4. Produkty personalizowane, ze względu na ich unikalny charakter, nie podlegają zwrotom. Każde zlecenie jest realizowane indywidualnie, co wyklucza możliwość odsprzedaży. Zachęcamy do starannego wyboru, aby zapewnić pełne zadowolenie z zakupów. Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie.
1. Sklep prowadzony przez firmę Party Craft Małgorzata Paszko z siedzibą w Płoskiem 128d, NIP 9223080466, oferuje szeroki asortyment produktów. Wszystkie transakcje można realizować na konto bankowe ING 36 1050 1953 1000 0090 8453 8694.
1. Gwarantujemy wysoką jakość obsługi oraz satysfakcję naszych klientów. Zapraszamy do zakupów!
3. Zwroty zakupionych przedmiotów są możliwe, pod warunkiem, że nie wykazują one żadnych śladów użytkowania. Klienci mają prawo do zwrotu towarów, które są w stanie nienaruszonym, co zapewnia ochronę ich interesów oraz gwarantuje wysoką jakość obsługi. Zachęcamy do przestrzegania tego warunku.